and you mine.2008

jag älskar dig .. d vet du vet inte vad vi hart gått i genom mkt eehm. d har vi och samma sak.. darför blrev vi så bra vänner som vi är i dag. men hon bor inte där jag bor. såååå ! men vi är ändo. nära såååå ! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw. lol men ja älskar dig mkt. d göör jag mmhh.h...<3 d göör jag vet inte hur mkt ja älskar dig mmmm  ha vi har nästan aldrig bråkat. !! bara en eller två gånger, eeeh men d va som saker. men ja har ingen annan bild på oss än den hääär eller juu kanske , bal bilden menn eeh den vill vi inte snacka om. min student sööög juuu hahahaahhahaah inget roligt. fira men assp vad ska man göra . åt det skönt att , vara hemma i gen sen bodde där ner men, ja saknar dig :/,<3<3
min bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0