d är svårt.!

det är bara för svårt att.följa d som man ska göra . ibland känner jag att d är den 'ända vägen att komma bort från den onda cirken... ! för d är ju så där man är hela tiden och kan inte gå över. men ja har börjat gått över den vägen d känns bra. utan en viss person så kunde ja inte sluta med de ja tyckte om ! en bra sak ska ja säga dig. att han finns på rikigt. I will shout out to god.! <3 utan dig så visste jag inte vad ja håll på med.!! så måste ta bort den .ända som gör mig trygg vart jag är än så är du med mig och d vill ja tacka dig oxo för att du har  vart där även ,fast ja har tagit fel väg, för d är ju svårt att bara ta bort som ja älskar som ja sa. innan.!! trus your self before u trust somone. ! som sakt , så vill ja komma fram till att jag är mkt gladare än ja va förut... världen är inget utan ett liv.känner efter aatt när ja va ute på clubb så kände jag näää. d här är inte jag men d handlar om vilket.folk man är med om man bara hänger med såna som gillar o festa dåå tycker jag att d är synd för dom... !!!  för d är dom som förstör sitt liv.! om d vill vara så fine... men d är inte försent att ändra på sig för ja tar seg för steg,och jag erkänner att ja har gjort mitt fel.... inget fel med det  .. men vi är humen. tycker inte folk ska trampa ner på en anna person. efter som den ändrar på sig ,, men om den är sån person. så är d ju dags att ändra på den... ! för om du vill vara en annan person så är d bara du som kan inte jag men ja vill hjäpla andra. bara och sen tycker ja att alla ska få gud kärlek.. för d är de bästa som finns har varit där redan o vill inte ens, villa gå tillbaka till mitt gamla liv som var innan d så himla. sjäälvgodhet.!!" för" han finns. vet inte hur många som tror på han men han har hjäplt mig som mest''''' mest slutat med rnb musiken för d känns som när ja lyssnar på det så blir man bara arg är d normalt? neeej men nu när ja lyssnar på gospel känner ja en annan känsla i mig mååår mkt bättre bara för ja gör d behöver inte folk , trycka ner en så ja håller mig borta från fester behöver ändo inte dom.!!! har lärt mig att festa är bara slös på sin dyr bara tid ja kunde ha varit klar med d ja skulle ha gjort. innan just be happpy !!
''


thank you<3 bless .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack! I'm here :9

2011-11-01 @ 10:57:34
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0