halloween its all on..!

JAG SKA VARA MIN EGEN TYRA BANKS. HOLLA. !!!!
jag tänker ut vem man ska vara på halloween ! vet inte vem man ska vara men nu slog det mig att ja ska vara tyra banks,hmm??? , d är ju inte så svårt. att vara det att makeover.! går nog bra. elller såå.. ! har en kompis. som äär bra på att sminka. såå ska fråga henne om det. o sååå !!! d e ju bra då är det såå. mmm men d skabli spännande o se hur man ska se ut, men ja ska inte se ut som henne men ja ska vara en egen tyra banks.... men ändo vara som hon. med make up o sånt...

Kommentarer
Postat av: m y y s a n ♥

sv. hehe tack!!!

2011-11-02 @ 20:33:13
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen fara :) hoppas du har en bra halloween.

2011-11-02 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0