hej dagbok.nov 1

,vet inte vad ja ska göra just nu.känner mig förvirrad.men d känns bättre nu känner mig starkade ,i mig nu. spelar ingen roll vad ja gör... eller något. med allt som kommer i min väg så tycker jag att ni ska gå undan... för d tycker jag för ja känner näg ja går förbi folk . så känner jag den dära onda blicken.? vad kan d beror på jag vet... ! men vill inte ta upp det, !!men d är nog att jag har börjar. gå över till den andra , sidan !! så ja vill inte leva det som ja gjorde. innan , men d är så d låter mer som en dagbok... hmm men d är ju som det skriver ner , allt man kommer upp med.!!! men d är ju såå men men vad ska man göra.... med vad som händer om krig en o kolla vad som händer i världen vi kunde ha gjort något , åt allt. men asso. vad ska man då göra åt det .? om ja fick vilja. göra med landet så vi leveer i tycler jag att ja skulle ändra på det. så allt som vi inte fick göra.skulle bort. !! men men ska vara glad,

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag mår bra, själv?

2011-11-01 @ 19:48:46
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag mår bra. vad har du för dig. då?

2011-11-01 @ 19:50:30
URL: http://jennysoulstar.blogg.se/
Postat av: m y y s a n ♥

sv. jotack bara fint med mig och själv?

2011-11-02 @ 21:48:54
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi ja mår fint hur va din halloween då?:) vem va du då

2011-11-02 @ 21:52:10
Postat av: Anonym

ja ska ha den på lördag :D så ska ja bara min egen tyra banks.:D hihi , aaa

2011-11-02 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0