....is it

in my world.. I  Pray ! is noting wrong to pray ..... thingz will I do I will do it all over agian,. it make me be safe when I sleeepp... and stuff like  that..is it then when u speak up something... that u have on your mind....but is it wrong to speak on god?, when u takin u talk, alot. !!!!!!!!!!!!!! ,ppl don trust in god... so much ppl do but not much...  men nu när ja kommer fram med det.. så kan folk prata om andra saker men inte sannigen ???... d är det ja vill komma fram till när d gäller till det. vet jag inte , men är d sååå måste man villa ändra på sig men om d ör inteså gör d inte för någon annan gör det för d för dig sjäääääälv.... liksom.. men ja är redo att ändra hela mitt liv... för d e jag och jag kommmer lyckas med d  men lite kul ska man men inte mkt.. annars d känns inget bra men på rätt sääätt.. med andra ord.. men ja orkar bara inte med... allt vill  bara bort just nu d vill jag.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uuuhmmm yyyymmm. hahaha nee men asso men ord som ja ska säga med det vill ja bara fixa med med mitt liv och d gör ja genom att gå i  kyrkan... är d bästa som har hänt mig.. känner mig sååååååååååååååååååååååååååå glad med allt inne från som kommer fraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam d e såååååååååå nice med det vill bara tacka han .. gud hihihiihhi... <3 mkt kärlek,,till dig  gud :)<3<3<3 ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0