me I was tyra banks,

image description i lördags så va jag tyra banks haha kuul men d va en grym kväll den dagen som kommer inte att glöms eller sååå men asso !! d va en bra tag som ja kommer aldrig glömma.!! kännde inte i gen mig på långt håll.. neej neej asso d här ääär inte jag???  visst d ser inte ut som mig. ... d känns som en annan tjej, men d är jag ... men ja va tyra banks för en dag?? d va kul d va kul mmm, uuum. i been good. ! it was me for now .. men d e jag nu
peace and love yaaaalll !!

Kommentarer
Postat av: Romejsa

Snygg blogg jenny kan du inte komma till kfum på fredag please!ta med dig din i phone:) SAKNAR FAKTIS DIG SE YOU LAITOR ALIGATOR!!!!!

2011-11-09 @ 10:26:36
URL: http://rorrostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0