mmuumm

om ja ska säga så  bland alla.. ibland så , är det att folk snackar så mkt. !!! sånt gillar jag inte eftersom ja själv inte är en som snackar om andras liv... d hinner inte jag med. d ja vill komma fram är att,i dagsens samhälle så blir d bara så ba men jag märker att,d inte är så bra som man tror att d är , men jaaa ? ska man bara vara glad att man lever att man kan få den hjälpen man behöver. så tykcer ja att man inte ska klaga. för d finns dom som har värre men dom som har d tycker jag d är bättre att må bra än dåligt,d är med att ändra på sig. är bara ett sätt för att man inte är nöjd med själv.!! d är nog kanske för att någon kanske innan har tryckt ner den personen ... !!!  ingen bryr sig om andra saker ?? som att ändra sig själv är viktigare hur man mår? neej bara att ja mår bra o trivs med sig.själv och ,har taket över huvudet så blir ja glad.och har d ja bheöver så finns d inget mer än såå! jag mår bra d gör ja trivs med mig själv, så varför ska ,man ändra på sig utanpå. kolla.liksom.hur man mår inne, som räknas ,så vetjag inte vad ja ska säga.... för d kommer till en tid där d kommer vara svårt. som ja säger alla behööver lite kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0