noo baby dont cry..

hahahahaa bebis   fettt synd ja är jag och d är bara såå o ingen annan kan ta bort den.. så är det bara... ahahhaha ja du men skojare.
oooooooooooh noooooooooooooooo moma noooooooooooooooooooo ! lol.
hahahahahaa eller huur vad säger man gråt inte ..säger mamma.. hahaha och ja skrattar. bara !! o sen får jag min napp men ja är ju en jätte bebis. i jätteland..? ahahah nee men asso se måste ja sova ? eller nu för kl e bara 8.men eeh , ne men ja ska byta blöja nu ?? omg ja e sjuk... haahahhahahahaaa big babys dont cry... !! hahaahahaha men vad ska ja göra åt det. =) big babys dont cry. <3 eeeh skiter i eran grej ... hahahaha nee men nu är det nu och d e ba roligt att göra såna saker,

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra? kram

2011-11-30 @ 20:16:46
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa. allt är bra med mig. hur är det med dig.



hoppas allt e bra med dig.kram

2011-11-30 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0