skapare,

, nu är det så att ! jag vill få fram en liten sak... är att jag har slutat festa för gått... vill inte säga  varför. inget , men ja har börjat bli en bättre i inne sjä.. och d är bra för mig... eeh men ja kommer skapa den jagkommer vara en person som jag vill  vara. en bättre och bättre vad jag än gör så kommer jag göra mitt bästa atthålla mig borta från saker.. som ja inte kommer klara av att hålla mig borta. men d är ju såå. vet inte hur mkt ni tror på gud.. !! var till en person.. har säkert upplevft, saker. men d vet man aldrig.. heller.. !! men ja vill bli en bättreee .. så jag tror på  gud och.. han har hjälpt mig. med allt som ja inte villgöra i mitt liv.. typ som att . festa ???är det ett liv.) -  neeh d är  bara ett betende , som man har..... så d där är borta men d gör ont.. )
vill tacka . tacka i gen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0