att skapa. !

mina kära skor är ett skap som ja har gjort och jag älskar mina skor.. hahaha vem gör inte det . ! mina skor är mina bästa vänner..!!!# dom sårar en aldrig och ser bra ut.. o såå d e ju  fett med nice. sååå.. kära skor. dom älskar jag som bara den ..bästa oooh yeah yea men skor är en natur som har hittat en skapare som har gjort det.o tagit i hop allt med en klack d e lite coolt. är det inte att kunna göra så d skulle ja med göra ... men ja har typ nästan bara klackar. så vad ska man göra åt det kanske skulle göra så. att ,köpa andra saker som platta skor nu när d höstväder har kommit fram hahaha vad ska man göra dock lite synd.. hahahaha

Kommentarer
Postat av: jenny

snyggaaah! : ),jo kanske bra med vinterskor hha det finns ju snygga vinterskor med ::) ps jb

2011-10-16 @ 23:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0