d här är till min lille bror där ute..! <3 syster älskar dig :)

jag vet inte hur mkt ja ska säga för att ja älskar dig ... min lilla töönt vet inte hur mktjag älskaar dig sååå mkt... <3<3 ... min lillaaa söööta duu !! vet inte hur mkt ja saknar dig.... d göör jaaaaa. min bebis.. lukas bebis. du är min STORA BEBIIS...<3 du vet hur mkt ja älskar dig du betyder såå himla mkt. för mig. ingen kan ha en sån stark käärlek som vi har och ingen.. kan ta din plas att älska dig mer en allt annat. !!!! ja vill att en person ska hålla koll på honom har haft en skum känlsa !!!! innan men d ska vi inte ta upp heller :( nee men dubetyder såååhimla mktvet inte hur mkt ja älskar digvet inte hur ja skabortförklara snart. men syskornkääärleek ja vet <3 :D :D men d göör jaaaaaaaa vet inte vad ja ska säga finns så mkt att säga om dig <3 du är en underbar person :))))) ååååh nu sitter ja häär o skriver en massa känslor om dig men ja saknar dig så mkt vet inte hur mkt ja saknar dig vill att du ska vara här !! men ja sitter o gråter .... :( för ja saknar dig :/ min lilla sööta mowgli;) <3<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0