E -Vitamin..

hahaha ja du vad ska man göra. d häär i bra för faceeet.. för d brukar ja ha i ansiktett.för som perfymer ska man inte ha d i ansiktett.d häre natuliga saker.såå d e bra juuu men glöm inte bort.att ha något sånt i faceet.hahaha. men ja e unik hahahhaha??? ja är bara mig själv som ja säger i alla min inlägg..liksom.) men fixa en sånhäär själv för man ska inte ha andra saker i det för om du har. finnar o sånt är d bara , att du har smink varge dag eller äter dåligt vet du vad du ska göra. sluta med det.. för d är inte bra .. hade oxo problem med hunden i gammla tider ! men ja slutde. med allt och började tränna.. och äta bättreee maaaat d är d bästa och nu har ja inget alls..  så d känns skönt det. har inte smink... jag orkar bara inte med det. ... men i bland bara för ja låter min hud andas. d måste deeen annars får man en dålig hud..ingen vill ha det... !!! tycker ändå inte om så mkt smink..???? d är inte jag gillar bara att vara utan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0