en kamp,som vi alla måste kämpa ifrån..

vad jag vill komma fram till.är att vi måste kämpa för att komma fram med d vi vill.. men d känns att ibland. att d inte gåå som d ska.! men med den viljan så går det inte d snurrar i hjärnaan..med allt man villl göra och önska sig !! who you wanna be
..
för att säga d man vill är att vi alla har rätt att komma fram med något spelar ingen roll hur man ser ut eller vad man har för kläder vi alla e männskor ska man klanta ner någon såå tycker jag varflör är du född till att vara en hatare.. hmm asso tycker man inte ska vara d  tycker alla ska få ta del av en sak som dom vill göra med sitt liv.. är upp till varo än..men d känns som att ingen vill ta den delen att fixa världen att hjälpa till.. kännns som man är ensam om det.??? och är det rättvist ??? nej d är det inte tycker inte jag world goes no bette för att kunna överleva.. det så kan man göra ett annat sätt på att överleva på. när d kommer till andra så finns d andra saätt att komma fram till. men ingen fucking göör något åt det åååååååååååååååååååååååååååh livetlivet så säger jag till dig är livet som alla har önskat att vara ??? jaaa dom vill ha ett bättre liv men är trött på bullshit .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vill bara säga att ja blir bara sur på det.. d som att slösa bort sin tid på dåliga stället för bra saker.? för d som står runt om kring än?? tycker alla ska vakna upp o kolla runt om kring sig .. vad är d som händer men är d såå jävla svårt att göra det .. folk värkar vara blinda i dagens samhälle..mmhh men d ääär så vet inte om alla håller med men ja tror asso det.!!! är dinte dags att sluta med barnfasoner och ta tag i det så vi alla mår bättre  darför ser ja nu på folk att dom e lite sura för att d är så mörkt i deras liv men i mitt så är d framåt .. för ändra sig själv och må bättre skulle jag ha önskat mig.<3 med mer kärlek från folk skulle göra. d bättre tänker o tänker  i bland i bland THE WORLD GETTING NO BETTER FOR US.!  NAAAH synd för där ska man leva och växa upp sina barn och det är inte bra för dom om man ska ändra på allt och d man ser om kring sig.

baby im done wit this.

Kommentarer
Postat av: *Prinsessa Lali*

Bra där jenny!!! Ja många hart blivit bilda i samhälle t

och Samhället gör att vi går igenom i den mörka fasen!

Keep going ;)

2011-10-17 @ 10:38:13
URL: http://prinsessalali.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0