en väg !



I bland så känner jag som att, ja går ut och går sen kommer d till en korsning där jag inte vet vad ja ska gå ! och d är där man känner att livet kommer att gå den vägen som man väljer.! " och det är den vägen som känns, bra eller dålig. och d är ,som man ska tänka på när man går den vägen man vet aldrig,vilken väg man väljer. ! det är svårt att säga vilken väg man ska ta... men lyssna på ditt ingre så blir d bra. .. men d tycker jag är svårt vilken man ska ta. d är ju där livet är. som man väljer .och så vidare.!!!!!!!!!!! jag tycker inte om. att välja väg men d är något ja måste göra känner jag för om ja vill ändra på mig så måste jag nog ta den vägen som ja måste ta.. och d känns bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0