för en månad sen <3 den 25 sep.

för en månad fram... när vi firade en vänns föddelsedag d va en grym kväll på stureplan ja älskar det ställt. d är en grymt där d tycker säkert andra med. men vi dansade o ja vet inte hur vi gjorde... typ dancehall steg. som dutty wine. ja vet inte vad vi gjorde eftersom .. ja kan ju dansa.. inte för att säga något men ja kan ju det.. d vet alla mina vänner. hahahahahahah tänkte lägga upp när ja dansar men d gick typ inte kanske måste göra d med min Iphone 4 eller något  vet inte men ifaaall. så va d en grym kväll df  va d för en månad sen hahahhhaaha har ju lungat ner mig ska ju sluta eller sååå men kan ju inte ta allt på samma gång eller huur. .) eller vad säger ni dåååh ååååååh eller jag vad duktig jag är :D så d är ju såå eller sånt. :P hahahahaha men orkar bara inteeee med allt. o sånt :D
the big love  and much love

Kommentarer
Postat av: Misschillpill

Chääääääääääärlek <3



keep it up withcha blog shawty

2011-10-15 @ 21:15:23
URL: http://nattstad.se/misschillpill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0