I dont care..

efter ja har tvättat mitt håår och allt.. men asso ja bryr mig inteeeeee... vad dom sääger ja äär bara mig själv om du inte gillar deeet så tycker jainte att du ska vara häär?????... för d gör ja ju inte..man ska inte heller bry sig vad andra tycker o tänker.bara att jag får vara mig själv och d ääär jag... just nu d häär e sanningen som man ser ut ... och ja skäms inte för det. för ja vet att ja tycker om mig själv.. . vad ska man göra vill bara säga att allae vakra  på sitt sätt.:) eller huur. alla har något som saknas .. d vet man ju inte men d finns ju dom som har det. d vet man ju aldrig plus sanningen bakom smink.. vad d gööör mkt vaa??? -. make over. hahahahaa men ja trivs med utan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0