I think. its time..

nu när d äär helg?? vad ska man göra åt det.?.. aaah sitter hemma på en fredagkväll..:P vad ska man göra naah säger till mig själv hahaha att inte festa längre har typ slutat med det sist ja va ute va förra månaden guud vad skööönt.!! eller huur dags att ta tag i sitt liv.och saker för att ja vill ändra på mig att lunga ner sig. är en bra omväxlig eller huur??= sen har ja annat för mig . sååå !!" d äär såå himla tråkigt att festa för ofta så d e bäst att sluta när man kan ha höstmys istället eller vad säger ni om det bäst- för er hhahhaa naah orkar inte nu när d börjar bli kallt med.. såå d är ju så. visst bort med allt dåliga o fram med allt bra???????????? ... plus en annan sak. är att ja pallar inte visa mig ute för mkt  folk kommer tror att ja e värsta galen brud?, och hur jag dansar äär d just inget bra sätt att visa hur man e som, person så kan man inte hela tiden vara high on life !! just nu tänker jag säga till er att d är bara inte hanlar om fest. utan d är inget liv . men i bland måste man leva ett sånt liv men inte för ofta.= - men men vad ska mn göra åt det bara vara glad och leva ett bra liv så behöver man inte sånt. ..lol. men ja behöver ändra mina vanor.o sånt mina betenden.  som ja har . för ja vill juu må bra o ha en bra hälsa.!! sååå nu ska ja börja träna som inte vet ja.o inte kommer ha tid med att festa som ja gjorde förr... hmm life is to short to fooling around.. hit o dit..liksom. if u  like it or not u have to do it.???? men d e tvärr jobbigt med det men du måste göra saker som inte är kul. för d andra så är det.bra att göra något som är därimot en släpp d bara och gör det... nu skriver ja bara  d här inlägget.. men inga bilder.;) hmm. naaaa inte det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra,att du har kommit till självinsikt att börja ändra dina ovanor till bra saker,inte många som orkar göra det! Starkt egentligen!

2011-10-15 @ 02:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0