In Return

hahaha me go crazy ass. men d e kul som vanligt ja e inte som alla andra ... du vet att ja äär unik ) de sägs att ja e inte som folk sääger om mig.. vet inte vad dom snacka om mig...!! assso d ända ja har höört ( e  att jag har hört bra saker om dig fast ingen känner mig .. så d gåår juu bra ryckten om mig såå d e skönt o höra men vet man ju inte vad andra snackar bakom ryggen på en asso. dska man bara skita i för det gör jaag hahahahaha !! ja bara skrattar åååt sån för d är inte ens roligt att hööra.. I hope u like it. :).. yuuupp...! men d e såå i den häär lila världen d e baraa att stänga av sig eller leva... häldre lever jag än att stänga av mig. is so to do. ! i dont have to for that ! still shine alot , and noone can put me down... ! im stonger then u.... !! , so dont forget that:::: u can hate all u can do.. but im sooo mee. ! jag är bara jag och ja försköker inte vara nån annan än mig sjäkv så tänk på vad du säger och vad du gör för alla kommer att snacka om dig men gör d du gör och va glada att man lever i dag...



peace out lovers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0