Jenny Charlotte Soulstar...

d sanna jag. att jag inte är en soulstar bara grejen är att d har ja kommit på själv för ja tycker det va kul grej att göra något annt ). men min facebook är nu en hit ) eftersom ja nu har mkt vän men d beöver inte säga att ja känner alla....?? men halften typ. d e d hära skalet som bara e ett av.. som man nu har.. vet inte vad man ska göra av det. !!!!!! d e kul att ha nytt folk . men grejer kan hända därtänker ja mig på ... att inte ha mitt namn.. eftersom ja inte känner alla... men man ska inte dra alla efter en kam nu för alla e folk... spelar ingen roll vad du kommer i från du e humen . liksom.eller vad du gör du kommer vara en människa allafall...vågar man ha sitt real name ... då vet ju ja inte vem ja e på rikigt , men . ja känner mig som attt ja inte är den jag äär... just nu, men d kommer snart i gen har tappat lite ... som att gå med en ryggsäck på ryggen måste ta upp allt i den när man tappar..!:/ men ibland känner ja mig sååå eller typ inte värd någon..... men d så ska man lnte tänka... trivs med dig sjäkv o va glad.. såå tänker ja till
ALLLA DÄÄR UTEE. SOM HAR EN DÅLIG KÄNSLA UPP MED HACKAN O VA GLAD ... ATT MAN HAR ETT LIV O HEM O MAT... O ALLT SOM MAN SKA HA... !!!!!! för alla har d inte så läättt. men men d ska sluta bra ifal som en saga ;) I wish it was like that ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0