min dröm kille <3 daaamn he fine

ööööh d kommer vara min dröm kille ..men d komemr d vara jakommerhitta en som kommer vara som han... e för d vill ja omg !!" ja döööör för mulatter ja e värsta mulatt - älskaden personen men d e bara för ja e d sjäv. !! d e är ja men ja döööööööööör för killar som kan spela basket... d e värsta nice grejen uHHHH:: men ja dööör. han e kaaattt omg . vet inte hur ja ska förklara men han e den ja tänker på för han kommer vara min drömkille... <3 ,me like it :D hahahahahaha men nee aaah!  men d är mig sjäv som har fallit. just nu känns d som men ja skulle ju inte göra de svårt att  hålla händerna borta. d är det. tänker hitta en sååån när ja blir äldre men kan tycka att nån e katt. ;) ifaaaalll värsta katten han e min dröm killeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee snääällla !!!!!!! måste hitta en som kille till mig när ja är redo för en ,... men snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart mulatt lova.;) d äär ja !
plus att df har ja gulbakrund med.:S??? niggaaah good hooked.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0