mina andra halva. !plz.!

mina nya skor. som ja älskar i världen e mina skor. bästa vänner... men har inte orkat ha dom på mig eftersom.. att ja inte nu går ut eeller såå. orkar bara inte med det.. så d är den! med d så jag bara älskar skor har bra  med skor eftersom ja ger mig min kärlek till dom.. och såå. vem gör inte det att love them shoes. right. ? är d ett sätt som ja tänker eller älskar alla sina skor som dom köper. ?mm.. d tror ja har stort betende på att köpa.. men du har ja inte shoppat på ett tag såå d känns, bra ,med det köper bara d ja behöver.. och det är thats it. you feel me.bro

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Tack för besöket! Sketanssnygga skor!!!

2011-10-17 @ 22:20:47
URL: http://fnulan.se
Postat av: johanna

sv: jag va inne på bloggen skit mycket o då blev jag bland de aktivaste o då fick jag massa besökare o vissa av dom började följa min blogg. så fick jag besökare ;)

2011-10-17 @ 22:30:37
URL: http://johannalives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0