my mom.I love you. <3

min mamma jag älskar dig mest på jorden, och d vill ja visa att hon är värdens bästa mamma i min ögorn... men ja älskar dig <3<3<3<3. !!!!!!!! vill bara säga att ja älskar dig spelar ingen roll.. vad som händer ja kommer vara där.. ! <3
jag saknar dig jättemkt... för vi är ju av kött och blod... min drottning.;) hehehe. men du vet att ja älskar dig <3 .för d göör jaaaaaaaaa... mkt men hihih men måste hålla mer koll på dina dotter :D hihih nee skoja bara ja gör inte bus haha nee d gör ja inteeeee. men rikigt kärleeeeek till min mamma som har kämpat !!! allt... d är ja stot föör... d äär jag <3<3 min mamma bara min mamma .... men ja älskar min familj d gööör ja <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken fin kärleksförklaring till mamma Jannike, det var/är KÄRLEK fina Jenny.Kram Åsa

2011-10-12 @ 23:25:16
Postat av: Linnea

vad fint jenny!!

2011-10-15 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0