nya saker.!jag vill säga till er alla...

nu ska ja bara säga något ... häära snapppt innna ja ska sova..men hur många ere som gåår ut efter hur killen ser uut??asså göör inte deet föör d äär inte braaaa. det vet nii men asso .. bättre ere juu att han e bra inne hjärtat än dum?? asso ursäkta mig nuu asso... men d är sååå många gåårut efter hur det ser ut men JAG BRYR MIG  INTEE OM DET DÄRA... ??? HUh FÖÖR SÅN VA MAN NÄR MAN VA UNGRE o MAN VÄXTER I FRÅN D DÄRA OKEJ men d är inte fel o tycka det men NEEJ TACK JA SKULLE INTE VILJA TRÄFFA NÅN SOM ÄÄR SNYGGGG lol föör man vet aldriig efter som man inte känner den person "!!!! Iknow MAN SKa ALDRIG DÖMMA EN PERSOM OKEJ???  neee alla e folk liksom men asso men NU är JA TRÖTT PÅ DET .. eeeh life is bad...but bee god ? or bad boys.. naaah inte dom ee heelt bortaaa. I want to have a good dude.??? eeeehh. wheere u at ja PALLAR INTE MED KILLAR SOM LEKAER HAR INTE TID MED DOM.HEEJDÅÅÅÅ SÄGER JAG BARAAAAAA KÄNN ER DISSADE SOM FAN OKEEJ??? JA E FAN HEELT TRÖÖÖTTT PÅ LIVET JUUST ...TYP MÅSTE KANSKE ÅKA HELA VÄRLDEN RUNT FÖR ATT FIND LOVE eller är dom lika dan who knows.. only god / ... naaah kanske snart ..!!! ja vet ja vet, men en sak gööör aldrig det. plus en sak ja ska säga om du tar en kille som ser bra ut som kommer han göra såhära = och d e sant

Prata aldrig med en idiot, han sänker dej bara till sin nivå och slår dej med erfarenhet” ... och d är sant  sååå akta er för såna man vet aldrig... asso pass på såna dära vad ska man ha idioter till när man kan hitta en bra braaa kille men d funkar inte såå.. ??

”Bättre att ha ont av sannigen än att trösta sig med en lögn”...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0