sant sant. ni alla är fina som ni äär <3 skönhet är inte allt.

, helloo gott folk vill bara säga att  ni där ute som håller på medär attd som räknas .inte utan på hur gammal man är d är inne I er självasom räknas  hur gammal.. man äär.inte hur ,man är som person. och sånt. men vad ska man göra alla är inte perfeko.som sakt vi alla har briskor  tillomed jag.. så d räknas som att , hur gammal, man är i kroppen inte hur man gör det... den . hmm men alla kasnke inte är nöjda.med sig själv. bara för man gör om sig eller nu vad man gör med brösten.. o allt är d inte bra att göra om sig.man ska ju bara vara sjäälv. och bara göra saker som gör bra.så tycker ja inte ni ska göra d för ja skulle inte ha gjort d om ja hade pengar. för pengar är inte allt... i livet. man måste ha pengar men d är inte allt. vi är så himla bortskämnda i swe. dom gör allt för att göra om sig.. bara för att dom har pengar. !!!!!!!# d tycker ja ni inte ska göra. för då kommer man göra mer och mer. så ja skulle inte.göra d för dom vill ju vara unga hela livet men d är inte d som räknas. d som räknas. är att d är faligt att ha botox.. ni vet inte hur  faligt d ärni som ha behov av det.??? man ska va glad. att man lever. ja e ung. så ja vet hur d äär...:) såå va glad och ha självförtroende så kommer alla att älska dig.! folk gillar när man är sig själv.d äär jag och d märker du men unga villju göra d som har stora pengar,men ja skulle inte länga alla mina pengar på det. något annat skulle ja <3 så hoppas ni inte blir sura nu för d e saant allt.d häär- gör bara inte så va gladaaaaaaaaaa.!! ! livet är inte perfekt. bakom stängda dörrar.och ni alla är fina ändå.. så <3 min kärlek till er alla...

Kommentarer
Postat av: samira

håller med dig :) jag tänker att den bästa skönhetsoperationen man kan göra är att förbättra sin självkänsla och självförtroende. För d vackraste som finns är en människa som e trygg i sig sj och vågar vara den man är, tro mig det syns och påverkar andra människor mer än vad ett par silikon bröst gör.

2011-10-15 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0