some foolness. !!

haha snacka om att vara coco snart men d e såå som ja har sakt.. ja är som ja äär och kan inte ändra på miiigg.!! elller något sånt.. men ja orkar inte ändra mig till den personen som jag just är i dag och jag e flummis.? när ja skriver men d e är är såå d är meningen när ja ska skriva... för orka vara seriös.) d är inte jag äär den dära som skrattar högt eller beter sig lite .åt d häära roliga hållet men orkar vaara seriös. nee tack d säger ja bara ääär inte ens såån.. gilllar att vara lite knäpp. !!! men vad e d för fel på det. :Z  ... naaah d är inte jag liksom. hahaahhahaa du ser hur ja annars äär- som person e glad like always.hela tiden som du märker d men kanske inte jämt. utan efter bakom dörrar.. så vet man aldrig vem ja äär men som sakt d är inte såå bra d heller... så men livet är som d äär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0