sturepaln agian.. !<3

ens samma dag den häära !! kvällen var vi på sutreplan i gen när min vän fyllde dock åår dåå !! men nice va d grym kväll . den dagen var vi som gjorde festen för vi vet hur vi ska göra på våra grejer här nu .. och d är så för ja vet att ja inte har rätt i bland så har ja. d så är  det bara. ! och vidare .. med det så dansade vi hela kvällen för d va tung musiq..-- this is how we do it. right here soy mila... med d asso fett synd , ! vad d bara uhhh såååg ögorngodis dåå men nee asso ja pallar inte med dom just nu men än sak ska ja säga till er... att till alla där ute så orkar dont try on me... men göör inte d vill vara ledig ett tag till asso till den dagen ... kommer sen måste bara vänta men som man kallar det. så dock lite synd men snart. känner ja på mig att d kommer stå en kille framför mig fast ja inte vet om det.. who is that??? i wanna knoow right now. just like that. dagen äär nära nu känner jag föör ja vet inget men d e är kul med sånt. för d mesta har ja fått d ja vill ha.. för mig räcker d snart ..... för man kan inte få allt. i livet men d gåår om man bara vill....
peace and lovers.....

Kommentarer
Postat av: Smajlin

Oh NO YOU DIDNT?! :O

du klippte bort mig :O .....

2011-11-29 @ 03:50:00
URL: http://nattstad.se/misschillpill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0