Time to wake....Up

Nu förtiden så är d och ta tag sitt liv för ingen annan kan göra det för du kan ingen annann just nu : men d ja vill göra är att ändra på mitt liv och fixa ett bättre liv som ja inte har just ni men d börjar bli ljust för Mig känner inte d mörkna mera känner d ja vill d är bara du som kan känna den känlsan .. D äR bara du som känner ..för nu Är ja. Vaknar sÅ är jag helt annan person . Och det känns bra oh allt sånt där. (TROR NI PÅ LOVE) vet inte om alla har vart med om det är ju bara attt d För En sak men d är d inte de ordet kärlek är ?? Inte som att ni tror vad d nu är ?? D är kärlek o vad ni kommer i Ere hjäRnora i folks just nu Men d är inte ni tänker idag för om du vill ha svårt med att hitta det d är upp tilldig men om du vill göra åt något så är d den tiden kommet för tiden kommer och då kommer den Personen stå ensam för d är de eget beslut men när d kommer till love så vet ja att d finns nån Som Gud har skapat för mig d gäller bara att hitta den tiden när han vill attja ska göra det för ja vet att Hsn har Olander gör mig för annars skulle ja hittat för long time à go men nu har ja Inte det ... När tiden är på få kommer den men just. så behöver jag ta d lungt om man kan d kan bli. Värre om man gör allt själv låt d gååå bra då gör det de d må ja säga ju Peace -//// golden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0