vad är musik för mig !

musiq för mig är att d gör mig glad... och blir sugen på att dansa.! jätte mkt. och d är d som är d roligaste med musik, är att man kan lyssna på olka musik men d kan inte jag inte för att d är inte mig.. stil just nu lyssar mest på hip hop och rnb, soul och gospel.. sen kan ma ju lyssna  på old school med d är d ända ja lyssnar på .. ! för d är det ja kan dansa till... och ja känner mig hemma på dom planerna just nu.eftersom ja dansar tillhip hop.och dancehaall.. såå its soo on. right now. ! men så är det i min lila värld. att ja kan bara lyssna på sånt som går in i mitt öra sorry. tycker inte om andras musik. som inte ja kan sen kanske någon inte tycker om den musiken ja lyssnar på heller så musik är inte heller. perfeko men d e nice med sån musik ja lyssnar på och kan dansa. ! till känslan liksom för d är tunga saker ja kan dansa till.. inte för att skryta men ja har självförtrodde när d kommer till dans.och när ja har vart ute såå kommer d fram ibland shiit vad bra du kan dansa.ooch ja ba taack. hihihi <3 d älskar jag när folk kommer fram till mig o säger såå blir så glad va d kalllar ja kärlek. kanske ni får se än da när ja dansar ute who knows. men grjen ääär att har självförtodde på sånt its all good ja föddes med dans. och d vill  ja tacka fööör  en andra måste öva mer på d.. men d ska nog gå bra d med.:) ja har lärt min kompis lite hihih såå d går bra.


peace and love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0