With or without you, just say the words.that I dont have no make up on..

neee  ja har ingen smink på mig häära. men du vet att ja har bra självkänsla... liksom d måste man har utan smink.. inga problem att gå på fester utan d hahahaha för ett tag sen .. så är d bra att inte ha d på sig för mkt. låt den andas.. d e bra d jag med mina unika saker.hahaahaha fett kuul..med det. jadu eller e ja ens unik men ja är en ensam.. eller vad? nee ja tror inte att d e bara ja som ebara unik d finns andra med. visst:) kömiz.:D nice man har med allt. ?? jaadu.bryr mig just nu inte vad folk sääger. ja e som ja e o behöver inte fixa till mig för att få alls uppmärkshet med det. ja kan få d om ja vill.. men ja orkar inte göra d .. för d e ja inte heller... äär inte sån med d shiit i dont care . how I look... :) i jus glad. with all this.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lipstick :P

2011-10-12 @ 23:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0